با افزونه تیکت یک سیستم پشتیبانی حرفه ای راه اندازی کنید؟
رقابت بالای کسب و کارها باعث شده تا به دنبال راه هایی برای افزایش خدمات به مشتریان باشند و سعی کنند مشتریان را راضی تر کنند و تعامل بهتری با آن ها داشته باشند برای ارائه خدمات اضافه به مشتریان، میتوانید از روشهای مختلفی استفاده کنید. در زیر به برخی از این روشها اشاره میکنیمو در ادامه نحوه راه ادنازی سیستم تیکت در سایت که یکی از بهتین روش ها برای جلب رضایت کاربران است را آموزش می دهیم
چگونه به کاربران خدمات بیشتری ارائه دهیم؟
1- پیشنهاد خدمات اضافی در حین خرید: میتوانید در زمان خرید، خدمات اضافی را به مشتریان پیشنهاد کنید. به عنوان مثال، اگر یک مشتری یک محصول خاص را خریداری کرد، میتوانید خدمات پشتیبانی یا تعمیر و نگهداری بیشتری را به او پیشنهاد دهید.
2- ایجاد بستری برای پاسخ به سؤالات مشتریان: با ایجاد بستری مانند فرم تماس یا سیستم تیکت در وبسایت، میتوانید به سؤالات مشتریان پاسخ دهید و خدمات اضافی را به آنها پیشنهاد کنید.
3- نمایش خدمات اضافی در وبسایت: با نمایش خدمات اضافی در وبسایت، مشتریان را با امکانات بیشتری آشنا میکنید و آنها ممکن است برای استفاده از آنها تمایل بیشتری داشته باشند.
4- ارسال ایمیلهای تبلیغاتی: با ارسال ایمیلهای تبلیغاتی به مشتریان، میتوانید خدمات اضافی را به آنها معرفی کنید و آنها را برای استفاده از آنها ترغیب کنید.
5- ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه: با ارائه تخفیفات و پیشنهادهای ویژه برای خدمات اضافی، مشتریان را به استفاده از آنها ترغیب میکنید. به عنوان مثال، میتوانید تخفیفی برای خدمات پشتیبانی یا تعمیر و نگهداری ارائه دهید.
چگونه سیستم تیکت را به سایت اضافه کنیم؟
همان طور که گفتیم یکی از روش های ارائه خدمات به کاربران ساخت سیستم تیکت است اگر یک سایت وردپرس دارید می توانید یک اافزونه تیکت بر روی سایتتان نصب کنید می توانید این امکان را فراهم کنید تا کاربران با شما ارتباط داشته باشند و سوالاتشان را بپرسند زمانی که این افزونه را بر روی سایتتان نصب می کنید موارد زیر به سایتتان اضافه می شود:
- پاسخ های ذخیره شده
- تعریف وضعیت تیکت
- اطلاع رسانی پیامکی و ایمیلی
- ارسال پاسخ صوتی
- تعریف پشتیبان
- جستجو و فیلتر حرفه ای تیکت ها
- قابلیت بستن خودکار تیکت ها قدیمی
- اطلاع رسانی با پیامک
- اطلاع رسانی با ایمیل
- ایجاد تیکت های خاص به مدیران
- شخصی سازی کلیه موضوعات تیکت ها
- افزودن فایل
- تعریف دپارتمان و زیردپارتمان
- پنل تنظیمات پیشرفته
- پاسخ های ذخیره شده
Comments
Post a Comment